top of page
Zoeken
Josje Kuenen

Een goed product verkoopt zichzelf en andere fabels. Wat iedere startup moet weten.


In 2009 won Arthur Tolsma de wedstrijd 'Bij ons in de BV ' met Jort Kelder. Zijn idee om voicemail te personaliseren leek goud waard. Vier jaar later blikt Tolsma terug op een roerige tijd. Waarin hij ongelooflijke successen bereikte maar ook keihard op zijn bek ging.

Hij schreef er een boek over omdat hij beginnersfouten maakte die voorkomen hadden kunnen worden en die hij graag wil delen met jonge ondernemers. Tijdens je studie of in een incubator leer je wel theoretisch over productontwikkeling en channeling, maar dat je in de praktijk gewoon moet letten op je gezondheid, je inkomsten en reele klantintenties, daar wordt nauwelijks bij stilgestaan. Hoog tijd dus voor een goed boek met het echte verhaal.

Communicatiereeks geeft het uit.

Verwacht: half december 2013.

11 weergaven0 opmerkingen
bottom of page