top of page

Betalingsmethoden

U kunt bij Communicatiereeks op twee manieren betalen:

  1. Via Ideal (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. Deze betalingwijze is kosteloos voor u.

  2. Via een factuur (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland met vermelding van uw inkoopordernummer en contactpersoon.). U kunt het bedrag dan handmatig overmaken op het rekeningnummer van Communicatiereeks. 

Verzending

Onze producten worden bezorgd door Post NL. De kosten worden met u van tevoren besproken.

Retouren

Voldoet het product niet aan uw verwachtingen, bijvoorbeeld omdat het niet in perfecte staat is aangekomen, dan mag u het binnen veertien dagen terugsturen. Afhankelijk van de reden voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing, zoals vervanging of terugbetaling. Stuur in ieder geval zo snel mogelijk een mail naar Communicatiereeks waarin u omschrijft waarom u het product wilt retourneren, zodat wij een passende oplossing kunnen bieden. Ons mailadres is mail@communicatiereeks.nl

 

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dat houdt in dat Communicatiereeks niet aansprakelijk is voor zoekgeraakte artikelen die retour zijn gestuurd. Bewaar de traceercode dus goed.

 

Wanneer u een artikel onterecht of zonder factuur terugstuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Ook kunnen wij besluiten toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen.

Privacy Policy

Communicatiereeks respecteert de privacy van alle gebruikers van de site. Alle informatie die u ons geeft wordt vertrouwelijk behandeld, in elk geval niet doorgespeeld aan derden. Uw informatie wordt louter gebruikt om de bestelling te kunnen controleren en uitvoeren. We verwerken alleen persoonsgegevens als u

 

– een docentexemplaar hebt aangevraagd,

– gebruikmaakt van een van onze acties,

– een training hebt gevolgd,

– een zakelijke overeenkomst met ons hebt,

– recht hebt op royalty’s.

 

In deze gevallen slaan wij uitsluitend de allernoodzakelijkste informatie op en sturen wij u indien relevant informatie via mail of post. Hiervoor kunt u zich altijd uitschrijven. Ook maken wij soms gebruik van foto’s van boekpresentaties om reclame te maken op social media en de website. Ook hiertegen kunt u bezwaar maken.

Klachtenregeling

Hebt u een klacht over onze producten of over onze dienstverlening? Maak het zo snel mogelijk schriftelijk kenbaar – in ieder geval binnen veertien dagen - zodat wij het tijdig kunnen oplossen. Dat kan per post of per e-mail.

Bent u niet tevreden over de oplossing? Dan kunt u een klacht indienen bij ConsuWijzer, zie hiervoor de website www.consuwijzer.nl

bottom of page